loading...
هیئت محبان حضرت قاسم (ع) عسلسر چالوس

خادم بازدید : 41 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)
سلام من به محرم به ماه دلبر زينب
به اشك سينه زنانش کنار مادر زينب
سلام من به حسين و به آن كه صاحب آن است
به كاروان بهارى كه در مسير خزان است
سلام من به حسين و به پرچم غم زهرا
...
به گيسوان و به آن قامت خميده زهرا
سلام من به حسين و به سوز و اشك ابوالفضل
بر آن دو دست بريده به فرق و مشك ابوالفضل
سلام من به حسين و گلوى پاره اصغر
به فرق غرقه به خون على اكبر و جعفر


سلام من به حسين و به زخم سينهى قاسم


كه شد فداى عمويش به حجله در برهاشم


سلام من به حسين و به آن همه گل پرپر


كه كرده اند همه جان را نثار اين پيمبر


یا ابالفضل

من از تو شرم دارم دستِ خود را


تو دادی هم دل و هم دستِ خود را


عــلــم از دســت تــو افـتـاد امـا


علــم کــردی به عالم دستِ خود را
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ هیئت محبان حضرت قاسم عسلسر چالوس خوش آمدید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برنامه های هیئت حضرت قاسم (ع) در چند سال اخیر چطور بوده است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 230
  • بازدید کلی : 5,425